10.02.2019

O co Ci chodzi?

Jeśli tutaj jesteś to z pewnością zastanawiasz się po co to wszystko. Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na kilka najważniejszych pytań, a w przyszłości dopowiem resztę.





Dlaczego w ogóle założyłem bloga?

To cześć większego projektu, który mam w planach ale potrzebuję czasu i dobrego miejsca startu.

O czym zamierzam pisać?

O grach wyjątkowych. O mechanikach, które odróżniają od tysięcy innych. O systemach których gdzie indziej nie znajdziesz. O pomysłach które robią wrażenie. O grach starych, nowych, dobrych, słabych i dziwnych. O wydarzeniach z branży z mojego punktu widzenia.

Dlaczego zrobiłeś tutaj błąd?

Nie myli się ten kto nic nie robi, mimo szlifowania warsztatu polonistą nie jestem. Ani dziennikarzem.

Tyle grasz pewnie jesteś piwniczakiem nolifem i nic innego nie robisz?

Wręcz przeciwnie, mam żonę, dziecko i odpowiedzialne stanowisko w pracy. Gry to moje hobby.

Ulubiona seria?

Dark Souls, Bloodborne. Tzw. Soulsborne.

Gra przy której najchętniej spędzam czas?

Counter Strike Global Offensive. сука блять!

Na czym gram?

PC, PS4, Tablet. W przeszłości były tez xboxy, handheldy, pegasus, amiga.

Jak kupować gry?

Odpowiedź znajdziesz tutaj.

Skąd się w ogóle wziąłem?

Pochodzę z Katowic, ale obecnie mieszkam w Holandii.

Znalazłeś muzykę podpisaną moim aliasem?

Tak, to ja. W 2015 roku oficjalnie zakończyłem karierę na scenie hard dance(głównie hardstyle). Występowałem nie tylko jako SchizeQ ale też Coarsection, Polish Raw Showcase i kilka małych nieznaczących projektów.

Kontakt?

Wszystkie poważne pomysły i oferty są godne rozważenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz